Co pro vás uděláme?
Jsme tu pro Vás Zavolejte nám!
Webový e-shop
Online objednávky z vašich stránek, bez nutnosti velkých investic a závazků.
Vaše nové stránky podle vašich představ. Obsah stránek i grafiku určujete dle vlastních potřeb, můžete zde tedy svým zákazníkům sdělit stručnou historii restaurace, umístit galerii fotografií z různých akcí, upravovat denní menu nebo změnit zóny závozu a cenu za rozvoz. Uživatelské rozhraní vám také umožní provádět jakékoliv změny na stránkách, aniž byste museli o provedení změn žádat svého správce webu.
Propojení s Google Analytics Vám zajistí získání potřebných informací o návštěvnosti na webu. Usnadní Vám tak práci při přípravě reklamní kampaně, která Vám přivede zpět Vaše zákazníky ve slabších měsících.
Tiskárna Wi-Fi / GPRS
Každá objednávka z e-shopu nebo aplikace bude vyřízena! Proč?
Jednoduše proto, že tiskárna bude neustále zvonit a zvonit, dokud obsluha objednávku nevyřídí.
Mobilní aplikace
Mít vlastní mobilní aplikaci je snem mnoha. Vy ji můžete mít zdarma.
Aplikace na míru pro vaši restauraci
Říká se, že čert nikdy nespí. Kluci z našeho IT oddělení taky nikdy nespí. Vyvinuli pro vás ďábelskou mobilní aplikaci, která se přizpůsobí potřebám vaší restaurace.
Telefonní systém
Systém pro telefonní příjem objednávek je to pravé řešení!
Modul pro příjem telefonických objednávek. Spolu s pokladnou je skvělým pomocníkem v příjmu telefonických objednávek vaší restaurace.
Propojením telefonu a pokladny zajistíme, že každý telefonický hovor bude automaticky porovnán s databází klientů a po nalezení shody předvyplní potřebné údaje o klientovi, nebo automaticky vytvoří profil nového zákazníka.
Pokud nechcete, aby obsluha restaurace trávila dlouhé minuty telefonováním se zákazníky a zapisováním stejných údajů, aplikujte telefonní modul. Získáte tím další funkci pokladny a obsluha se může v klidu věnovat hostům v restauraci.
Pokladní systém
Pokladní systém, který nikdy nezklame.
Kompatibilní pokladna s možností přijetí online objednávky, která zabezpečí provoz, i když vaše připojení k internetu bude off-line. Vše si jednoduše uloží do paměti a obsluha může v klidu dále pracovat.
Vážíte si svých klientů a rádi s nimi hovoříte? Ale stále opakující se zapisování objednávek vám logicky připadá jako hrozná ztráta času. Právě proto jsme pro vás propojili pokladnu s telefonem pro příjem objednávek a rezervací stolu.
Online platby kartou
Není nic lepšího, než když si zákazník objedná jídlo a rovnou vše zaplatí online. Eliminuje se tím riziko nepřevzetí objednávky nebo toho, že by si zákazník sice rád objednal, ale nemá u sebe dostatečnou hotovost. Tato forma placení je stále oblíbenější především u mladší generace. Naše online platby jsou zabezpečeny certifikátem SSL.
Průzkumy zákaznického chování na internetu potvrzují, že zákazníci, kteří objednávají a platí online, utrácejí v průměru o 30% více.
Systém pro przvoz
Náš sofistikovaný GPS systém zajistí přehled nad rozvozem objednávek. Propojíme Vaši restauraci s rozvozcem a zajistíme možnost placení objednávek pomocí platební brány na Vašem webu, nebo při předání objednávky na místě.
Přehledné a intuitivní ovládání
GPS systém je navržen na základě zkušeností rozvozců, kteří především oceňují jeho jednoduché ovládání všech funkcí potřebných pro jejich každodenní práci.
Dva režimy provozu
Díky možnosti denního a nočního režimu, není řidič nikdy oslňován jasem z obrazovky telefonu nebo navigace. Samozřejmostí je pak možnost Safe Mode, který šetří baterii používaného zařízení.
Čas doručení
Přehled času doručení jednotlivých objednávek je zobrazen na display zařízení. Rozvozce tak vidí zbývající čas pro doručení objednávky, který je automaticky odečítán.
Důvěřuj, ale prověřuj
Rozvozci průběžně odesílají data o doručených objednávkách a své aktuální poloze. Každá aplikace je spuštěna na pozadí a nejde vypnout. Maximalizuje se tak kontrola práce jednotlivých rozvozců, kdy jste schopen dohledat jednotlivé rozvozce v daných časech, počet rozvezených objednávek, ujetých kilometrů, denní tržby hotově i kartou. Celkový denní report zjednoduší Vaši práci i kontrolu nad zaměstnanci.
Optimalizace trasy
Trasa pro rozvoz je stanovena na základě návaznosti jednotlivých objednávek, přičemž rozvozce má i možnost si trasu upravit dle aktuální dopravní situace, nebo určeného času doručených objednávek. Každá objednávka je tak doručena zákazníkovi na čas.
Všechny potřebné funkce po ruce
Rozvozce má veškeré potřebné funkce po ruce a některé běžné akce se vykonávají automaticky. Neztrácí se tak například čas odesíláním SMS zprávy, když je řidič s objednávkou v blízkosti zákazníka, aby pak rozvozce nečekal dlouho na zákazníka u dveří. Po předání objednávky se potvrzením spustí další rozvoz a na pobočce se objednávka zobrazí jako doručena s předpokládaným časem návratu rozvozce na pobočku.
Kreativní přizbůsobení
Pro maximální přehlednost a s ohledem na různé potřeby rozvozců má uživatel možnost určité customizace. Například přepínání mezi seznamem objednávek, nebo zobrazením jednotlivých objednávek zvlášť. Při předávání objednávky má navíc zvýrazněno jakou částku má zákazník zaplatit a zda platí hotově nebo kartou. Eliminují se tak případná nedorozumění při platbě.
Kompabilita s
Docházkový systém
Evidenci pracovní doby všech zaměstnanců zajisté uvítáte nejen Vy, ale i Vaše paní účetní. Dohady o odpracovaných hodinách jsou minulostí. Jedním komplexním řešením máte vyřešeno vše co pro Vaši restauraci potřebujete. No neberte to!